Thursday, January 20, 2011

खाते कबिता

खाते
हो म
खाते नै हो
एस समाज को नियम
र कानुन भनिएका ति सुक्ष्म कुराहरु संग
लड्न खोजेको थिए । तर मलाई यो
समाज मा गनिएका महापुरुषहरुले
खाते हुन बाध्य बनाए

यो समाजको सफा देखीने
सुन्दर बासना आउने
घरको कोठा सफा गर्न
अनि त्यसको फोहोरलाई
सफा गर्न मलाई प्रयोग गरे
त्यसैले मलाई सबैले फोहोरी
भन्ने गर्छन तर
तिनिहरुलाई के थाह
म बिना तिनीहरुको
त्यो फोहोरले के कर्म गरथियो
मलाई यो समाजले बनायो खाते
हो म भित्र पनि मान्छे छ
तर त्यो मान्छे को मन
मार्न बाध्य बनायो एस समाजका
नियम कानुनले
म खाते रे मेरो कुनै अस्तित्व छैन
किन छैन भनेर कस्ले गर्ने प्रश्न
अरु जसरी मेरो पनि रहर छ
तर खोई मेरो ती रहर को कदर
कस्ले गर्ने ।

मलाई घृणाले होईन मायाले हेर
मलाई पनि देउ ममताको छाया
अनि देउ त्यो मिठो आभाष
किन मलाई हुन बाध्य
बनायो खाते ।

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More