Tuesday, January 25, 2011

kabita - danab

नआउ
मेरो समिप
तिम्रो आगमनले
मुटो पोल्छ मेरो
एकै पल
तिमीलाई देख्दा
मेरो मस्तिष्कले
तिम्रो तस्विर
र्कोछ र
त्यो तस्विर
भित्रको त्यो
अनुहार देखेर
मेरो आत्मा
र शरीर दुबै
छिया छिया
पार्छ तिम्रो त्यो
कालो अपराधी
अनुहार
जसमा
लुकेको छ
तिम्रो त्यो
घिनलाग्दो
ब्यक्तित्व
बाहिर बाट हेर्दा
तिमी जती
आर्दशवान देखिन्छौ
जति धेरै नारीको
विषयमा बोल्छौ
त्यो सबै भ्रमजालो
मात्र रहेछ आज सम्म
तिमीलाई
धेरैले पुजे होलान
तर तिम्रो त्यो
दानवी रुप
अनुहार
मैले देखेकी छु
हो तिमी दानव नै हो
मानव को भेषमा
लुकेको एउटा
डरलाग्दो पशु
जस्ले म जस्तो
कोमल कान्तिलाई
नष्ट पार्यौ
नारीहरुको
उत्थानको कुरा गर्दै
नारीको अस्मिता
कुल्चेर हिड्न खोज्यौं
जस्ले बजारमा
मेरो मुल्य तोकेर
मलाई पशु सरी बेच्यो
मान्छे पनि अब
तिमीहरुले
किन्ने बेच्ने
बस्तु बनायौं
तिमी जस्ता दानवरुपी
मानवहरुले ।

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More